سبد خرید من

آیکاس؛ بهترین جایگزین سیگار

ایکاس جایگزین سیگار
فهرست مطالب

در صورتی که به‌دنبال یک سیگار الکترونیکی آسان و کم‌خطر می‌گردید، ما به شما خرید آیکاس را پیشنهاد می‌کنیم. در ساخت این سیگار جدیدترین تکنولوژی‌ها به ‌کار رفته و شما با استفاده از آن می‌توانید احساسی همچون نیکوتین واقعی را تجربه کنید. همچنین دخانیات به‌کار رفته در ساخت دستگاه آیکاس به ‌نسبت سیگار معمولی میزان مواد شیمیایی مضر کمتری دارد. همین مسئله باعث شده که دود و مواد خاکستر ایجاد نگردد. از مزیت‌های بارز استفاده از آیکاس می‌توان به ایجاد نکردن دود، سوزانده نشدن تنباکو، ایجاد نشدن خاکستر و نداشتن بو اشاره کرد.

معرفی دستگاه آیکاس IQos

امروزه ‌افراد نسبت‌به خرید آیکاس در مقایسه با نوع سنتی آن تمایل بیشتری پیدا کرده‌اند. از جمله سیگارهای الکترونیکی معروف می‌توان به سیگار آیکاس اشاره کرد. عرضه این سیگار به بازار به‌واسطه شرکت فیلیپ موریس اینترنشنال انجام گرفته است. آیکاس در اصل برگرفته از عبارت I quit original smoking بوده و به ‌صورت من سیگار اصلی را ترک می‌نمایم معنا می‌شود.

آیکاس در واقع اشاره به یک مدل دستگاه داشته که در راستای گرم‌سازی تنباکو به‌کار گرفته می‌شود و نقشی در سوزاندن آن ندارد. از این پروسه تحت عنوان heat-not-burn یاد می‌شود. در واقع این کار به‌ منظور کاهش مواد شیمیایی مضری انجام می‌گیرد که تولید آن در زمان سوختن تنباکو انجام می‌گیرد. در صورتی که شما عادت به سیگار کشیدن دارید و در جستجوی یک جایگزین مناسب هستید، IQOS گزینه مناسبی به‌شمار می‌رود.

هم‌اکنون نیز نزدیک به ۱۹ میلیون کاربر بزرگسال این دستگاه را به‌کار می‌گیرند. در سیگار الکترونیکی به علت نسوختن کاغذ و تنباکو، شاهد عدم تولید مواد شیمیایی هستیم. امروزه انواع مختلفی از دستگاه آیکاس به ‌فروش می‌رسد که از جمله آن‌ها می‌توان به سیگار الکترونیکی مدل iqos 3 duo و دستگاه 2 lil iqos اشاره کرد. هریک از این موارد از ویژگی‌ها و مزایا و معایب به‌خصوصی برخوردار است.

آشنایی با سیگارهای ایکاس 

هیتس در واقع اشاره به چوب‌های تنباکو با طراحی منحصربه‌فرد دارد که به کمک دستگاه IQos مورداستفاده قرار می‌گیرد. نگهدارنده آیکاس محل قرارگیری هیتس بوده و گرمادهی آن تا دمای ۳۵۰ درجه سانتی‌گراد انجام می‌گیرد. این مدل سیگارها از شش طعم تنباکوی قوی تا ترکیبات تنباکوی ملایم تشکیل شده است. در اصل سیگارهای هیتس درون دستگاه آیکاس گذاشته می‌شوند و به کمک تکنولوژی القایی به‌ واسطه تیغه درون دستگاه گرمابخشی آن صورت می‌گیرد.

 در واقع HEETS از چه موادی تشکیل شده است؟

هیتس در واقع متشکل از پنج بخش بوده که هریک دارای کارکرد به‌خصوصی هستند. این محصول از نظر طراحی، مواد به ‌کار رفته و نوآوری‌های تکنولوژی جدید محسوب می‌شود. ساخت هیتس به کمک تنباکوی واقعی انجام گرفته و تهیه برگ‌های تنباکو با شیوه‌ای تحت عنوان فرایند برگ ریخته‌شده انجام می‌گیرد تا توتون به ‌درستی بهینه‌سازی شود. در این شرایط برگ‌های تنباکو به پودر تغییر یافته و مجدداً ورقه ساخته می‌شود. این ورقه‌ها به‌صورت چین‌دار بوده و به ‌شکل پلاگین تنباکو دیده می‌شوند.

سخنان سازمان غذا و داروی آمریکا در زمینه آیکاس

سازمان غذا و دارو نیز در زمینه آیکاس مواردی را ذکر کرده و به هنگام خرید آیکاس بهتر است این موارد را نیز مدنظر قرار دهید. سیستم آیکاس در گرم کردن تنباکو نقش داشته و عمل سوزاندن تنباکو اتفاق نمی‌افتد. با استفاده از آیکاس شاهد کاهش ساخت مواد شیمیایی مضر و بالقوه زیان‌آور تا حد زیادی هستیم.

در صورتی که سیگار معمولی را ترک نمایید و از آیکاس استفاده کنید، مواد سمی، شیمیایی و مضر کم‌تری به بدن شما راه پیدا می‌کند. فراموش نکنید که هیچ یک از این موارد تاییدی برای ایمن بودن کامل این دستگاه به‌حساب نمی‌آید؛ چراکه استفاده از تنباکو در هر صورت حاوی نیکوتین بوده و زیان‌آور محسوب می‌شود. نیکوتین همچنین یک ماده اعتیادآور به‌شمار می‌رود.

آیکاس چه مزیت هایی دارد؟

استفاده از آیکاس می‌تواند مزیت‌های زیادی برای شما به همراه داشته باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به عدم ایجاد دود، عدم سوزاندن تنباکو، عدم ایجاد خاکستر و نداشتن بو اشاره کرد.

  • عدم ایجاد دود: با آیکاس دیگر دودی ایجاد نخواهد شد؛ چراکه در طول آن، سوزاندن تنباکو اتفاق نمی‌افتد. تنها تولید آئروسل حاوی نیکوتین صورت می‌گیرد که با دود سیگار فرق می‌کند.
  • عدم سوزاندن تنباکو: از دیگر مزیت‌های آیکاس می‌توان به عدم سوزاندن تنباکو اشاره کرد. در طول این پروسه تنها شاهد گرمابخشی به تنباکو بوده و خاکستر یا دود خاصی پدیدار نمی‌شود.
  • عدم ایجاد خاکستر: از آنجایی که سوختن تنباکو در آیکاس صورت نمی‌گیرد، دیگر شاهد تولید خاکستر کثیف نیز نخواهیم بود.
  • نداشتن بو: زمانی که تنباکو سوزانده نشود، دیگر شاهد ماندن بوی دود روی دست‌ها، موها، لباس‌ها، مبلمان یا ماشین نخواهید بود.

معایب آیکاس

اگرچه که استفاده از آیکاس به نسبت سیگارهای سنتی دارای ضرر و زیان کمتری است؛ اما همچنان یک انتخاب بی‌خطر محسوب نمی‌شود. بخاری که از طریق آیکاس ایجاد می‌شود، دارای نیکوتین بوده و اعتیادآور به‌حساب می‌آید. جدای از این مورد، همچنان کارشناسان بهداشتی در زمینه اثرات طولانی مدت به‌کارگیری محصولات تنباکوی گرم شده همچون آیکاس صحبت‌هایی داشته و به قطعیت نرسیده‌اند. طبق بعضی از مطالعات، این محصولات همچنان امکان دارد که برای سلامتی زیان‌آور باشند. هرچند که در مقایسه با سیگارهای سنتی گزینه بهتری به‌حساب می‌آیند‌.

سخن پایانی

شاید شما نیز ترک سیگار برایتان ساده نیست و به دنبال راه‌حلی برای کاهش اثرات زیادآور آن هستید. در این شرایط، شما می‌توانید سیگارهای الکترونیکی همچون آیکاس را جایگزین سیگار سنتی کنید. با استفاده از آیکاس دیگر دودهای مضر حاصل از سوزاندن تنباکو ایجاد نخواهد شد و تنباکو تنها تحت درجه حرارت ۳۵۰ سانتی‌گراد گرم می‌شود. با مصرف سیگار الکترونیکی آیکاس شما می‌توانید از دخانیات استفاده کرده و در عین حال عوارض و ضررات کمتری شامل حال شما شود. همچنین شما می‌توانید با دستگاه آیکاس ساده‌تر و راحت‌تر سیگار سنتی را ترک کنید.

جدیدترین مقالات
ترک سیگار
تاثیر ترک سیگار بر کیفیت زندگی
دفع نیکوتین از بدن
چند روز بعد از ترک سیگار نیکوتین از بدنمان خارج می‌شود
عوارض ترک سیگار ناگهانی
عوارض ترک سیگار ناگهانی
ایکاس جایگزین سیگار
آیکاس؛ بهترین جایگزین سیگار
تاثیرات سیگار بر کودکان و نوزادان
تاثیرات سیگار بر کودکان و نوزادان
effect-of-smoking-on-skin-and-hair-2-1
۱۰ تاثیر سیگار بر روی پوست و زیبایی
جدیدترین محصولات
1686076450-0
ترا TEREA اروپایی فری‌شاپ لبنان
TEREAMobile
باکس میکس TEREA اروپایی( ده پاکت )
1685207272-0_prev_ui
HEETS اروپایی (انوع طعمها)
obsidian black
قلم تکی آیلوما iluma
iqosilumatereaarmenia
باکس میکس TEREA ارمنی( ده پاکت )
SILVER
ترا TEREA ارمنی (انواع طعمها)

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *