سبد خرید من

تفاوت ویپ و آیکاس

تفاوت ایکاس و ویپ
فهرست مطالب

در حالت کلی ویپ و آیکاس هر دو زیرمجموعه‌ سیگارهای الکترونیکی کم ضرر به حساب می‌آیند. ویپ و آیکاس یک تفاوت اصلی با یکدیگر دارند که در روش انتقال نیکوتین به بدن انسان است. دستگاه ویپ، ایجوس‌هایی که حاوی نیکوتین هستند را به بخار تبدیل کرده و نیکوتین موجود را از طریق بخار به بدن انسان منتقل می‌کند. طریقه کار دستگاه آیکاس برخلاف دستگاه ویپ است. در دستگاه‌های ویپ، دود بیشتری نسبت به دستگاه آیکاس تولید می‌شوند و از جذابیت بیشتری برای افراد علاقه‌مند به سیگار برخوردار هستند. در آیکاس، برگ‌های تنباکو گرم می‌شوند و از طریق روشی شبیه به سوزاندن سیگار نیکوتین مورد نیاز را به بدن انسان انتقال می‌دهند و نسبت به استفاده از ویپ یک روش سالم‌تر به شمار می‌رود.

تفاوت ‌های ویپ یا آیکاس

دستگاه‌های آیکاس، برگ‌های تنباکو را گرم می‌کنند و روشی شبیه به سوزاندن سیگار را انجام می‌دهند که آسیب و ضرر کم‌تری نسبت به ویپ و سایر سیگارهای الکترونیکی برای بدن انسان خواهد داشت. در ویپ، جویس‌های نیکوتین‌دار توسط دستگاه ویپ تبدیل به بخار شده و نیکوتین لازم را به بدن انسان می‌رساند. تفاوت اصلی این دو با یکدیگر در روش انتقال و تهیه نیکوتین است.

جویس‌های طعم‌داری که برای ویپ تهیه می‌شوند، هنگام استفاده دود بیشتری را تولید می‌کنند. حجم تولید دود در ویپ با جویس‌های طعم‌دار نسبت به سیگارهای آیکاس بیشتر بوده و دود زیاد ویپ سبب جذابیت آن برای افراد علاقه‌مند به سیگار می‌گردد. یکی دیگر از تفاوت‌های ویپ و آیکاس را مایعی می‌دانند که توسط ویپ تبخیر می‌شود. مایعی که در دستگاه ویپ تبخیر می‌گردد حاوی گلیسیرین گیاهی است.

ویپ

طریقه کار کردن سیگار آیکاس

آیکاس در واقع یک نوع سیگار الکترونیکی است که امروزه جایگزین سیگارهای معمولی شده و ضرر کمتری نسبت به سایر سیگارها دارد. سیگار آیکاس حاوی یک باتری بوده که شارژ مورد نیاز آن از طریق شارژر و پورت تهیه می‌شود. برای استفاده از آیکاس، می‌بایست فیلتر مخصوص سیگار را در داخل قلم قرار دهید. پس از اتمام استفاده سیگار حتما آن را از داخل قلم خارج کنید. سیگارهای معمولی باتوجه به داشتن ترکیباتی همچون گوگرد کاغذ، چسب کاغذ و مواد مضر همچون قطران سبب وارد شدن آسیب به بدن انسان می‌گردند؛ اما آیکاس نیاز بدن را به نیکوتین با کم‌ترین آسیب برطرف می‌سازد.

در هنگام شارژ کامل این دستگاه می‌توانید تا 20 سیگار را استفاده نمایید. دستگاه آیکاس شامل بخش‌های باتری قابل شارژ، مخزنی برای مایع الکترونیکی و یک المنت برای تبخیر مواد می‌شود. برای استفاده از آیکاس، برخی از افراد از طعم‌دهنده نیز استفاده می‌کنند.

سیگار ویپ چگونه کار می‌ کند؟

در مرحله اول شما باید برای پر کردن مخزن دستگاه ویپ، درپوش یا کاتریج آن را برداشته و جویس لازم را داخل آن قرار دهید. پس از ریختن جویس در مخزن مخصوص باید 5 الی 10 دقیقه منتظر بمانید تا سیگار شما آماده مصرف شود. برای مصرف ویپ کافیست دهان خود را در بخش لبی دستگاه قرار داده و با هر کام، دکمه دستگاه را فشار دهید. دستگاه ویپ، نیکوتین مورد نیاز برای بدن را با روش بخار کردن ایجوس‌های حاوی نیکوتین به بدن انسان منتقل می‌نماید. دستگاه ویپ در واقع با بخار کردن ایجوس‌های حاوی نیکوتین، نیکوتین لازم را با کم‌ترین آسیب به بدن انسان می‌رساند و دود زیادی نسبت به آیکاس تولید می‌کند که این امر جذابیت بسیاری برای افراد دارد.

ایکاس

مقایسه دستگاه آیکاس با دستگا‌ه های ویپ

اگرچه در حالت کلی روش استفاده هر دو دستگاه شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارد؛ اما تفاوت‌های آن‌ها را نیز نباید نادیده گرفت. دستگاه آیکاس برای افرادی که به‌صورت روزمره نیاز به استفاده مداوم از سیگار دارند، شاید گزینه مناسب‌تری به نظر برسد. البته هر دو دستگاه‌ها گزینه مناسبی به حساب می‌آیند و هر کسی بنابر سلیقه خود می‌تواند از آن‌ها استفاده کند.

دستگاه‌های ویپ از توان و قابلیت تنظیم بهتری نسبت به دستگاه آیکاس برخوردار هستند. ویپ نسبت به آیکاس پیشرفته‌تر است. آیکاس به‌گونه‌ای طراحی شده که ساده و آماده به کار است و برای استفاده آن تنها کافیست آن را به شارژ متصل کرده و بعد از فول شارژ شدن، از آیکاس برای مدت طولانی تا حدود 20 سیگار استفاده کنید. دستگاه ویپ توسط یک عدد باتری و عامل گرم‌کننده کار می‌کند و پیشرفته‌تر است.

سخن پایانی

سیگارهای آیکاس و ویپ از یک تفاوت اصلی در روش انتقال نیکوتین به بدن انسان برخوردار هستند. آیکاس با روش شبیه به سوزاندن سیگار و با گرم کردن برگ‌های تنباکو، نیکوتین کافی را به بدن انسان می‌رساند و از آسیب کمتری نیز برخوردار است. ویپ، ایجوس‌هایی که حاوی نیکوتین هستند را به بخار تبدیل کرده و از این راه نیکوتین مورد نیاز را به بدن انسان انتقال می‌دهد. آیکاس در واقع یک سیگار الکترونیکی بوده که ضرر کمتری نسبت به سیگارهای تنباکوی معمولی در بازار دارد. هر دو سیگار و دستگاه‌های ویپ و آیکاس را می‌توانید به‌راحتی و به روش آنلاین تهیه کنید. برای تهیه هر دو دستگاه‌های ویپ یا آیکاس می‌توانید به سایت کافه پک مرجعه کرده و بنابر سلیقه خود یکی از آن‌ها یا هر دو را با قیمت بسیار مناسب از کافه پک خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید:

ایکاس چیست؟

مقایسه سیگار‌های سنتی با iqos

جدیدترین مقالات
ترک سیگار
تاثیر ترک سیگار بر کیفیت زندگی
دفع نیکوتین از بدن
چند روز بعد از ترک سیگار نیکوتین از بدنمان خارج می‌شود
عوارض ترک سیگار ناگهانی
عوارض ترک سیگار ناگهانی
ایکاس جایگزین سیگار
آیکاس؛ بهترین جایگزین سیگار
تاثیرات سیگار بر کودکان و نوزادان
تاثیرات سیگار بر کودکان و نوزادان
effect-of-smoking-on-skin-and-hair-2-1
۱۰ تاثیر سیگار بر روی پوست و زیبایی
جدیدترین محصولات
1686076450-0
ترا TEREA اروپایی فری‌شاپ لبنان
TEREAMobile
باکس میکس TEREA اروپایی( ده پاکت )
1685207272-0_prev_ui
HEETS اروپایی (انوع طعمها)
obsidian black
قلم تکی آیلوما iluma
iqosilumatereaarmenia
باکس میکس TEREA ارمنی( ده پاکت )
SILVER
ترا TEREA ارمنی (انواع طعمها)

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *