سبد خرید من

طعم‌های سیگار هیتس heets

انواع طمع سیگار هیتس
فهرست مطالب

سیگار هیتس heets نوعی سیگار بی‌خطر برای بدن انسان بوده که هنگام استفاده آن، تنها نیکوتین مورد نیاز به بدن شما انتقال پیدا کرده و نیاز شما را به سیگار برطرف می‌سازد. در واقع سیگار هیتس نیکوتین را به بدن انسان با کم‌ترین آسیب انتقال می‌دهد. این نوع سیگار در طعم‌های متنوعی و مختلفی به فروش می‌رسد که از انواع طعم‌های آن می‌‌توان به Amber، Yellow، Green، Willow، Tropical Yellow، Balancad Yellow، Sienna، Turquoise و… اشاره کرد.

سیگار هیتس چیست؟

سیگار هیتس heets یک نوع سیگار منحصر به فرد بوده که مخصوص دستگاه ایکوس/ ایکاس طراحی شده و هنگام استفاده ازآن، نیاز به سوختن کاغذی نیست. طراحی این سیگار به گونه‌ای است که هنگام مصرف آن، گوگردی وارد بدن نشده و تنها نیکوتین به حد کافی به بدن شما می‌رسد تا احساس نیاز بدن شما را به سیگار برطرف کند. لازم به ذکر است این سیگار در طعم‌های متنوع و مختلفی به فروش می‌رسد.

طعم‌های سیگار هیتس heets

سیگار بی‌ضرر هیتس در طعم‌های مختلف و متنوعی وجود دارد. طعم‌های آن شامل موارد زیر است:

سیگار Yellow

سیگار هیتس با پاکت زرد رنگ مناسب افراد مبتدی است. این نوع سیگار تنباکوی کم و ملایم داشته و برای افرادی که سیگار ملایم را به سیگار با نیکوتین بالا ترجیح می‌دهند، بسیار مناسب است. همچنین طعم این نوع سیگار، لیمویی است.

سیگار Laguna swift

سیگار لاگونا سویفت برند هیتس، نسبت به سایر طعم‌ها عطری ملایم‌تر دارد. طعم این نوع سیگار از میوه‌های استوایی است. سیگار لاگونا سویفت برای افرادی که علاقه‌مند به مصرف و استفاده سیگاری با طعم و عطر ملایم هستند، گزینه بسیار مناسبی است.

انواع طمع سیگار هیتس

سیگار Green

سیگار هیتسی که در پاکت سبز رنگ به فروش می‌رسد، دارای طعم نعناعی است. طعم و عطر این نوع سیگار، شدت متوسطی دارد؛ یعنی نه ملایم و نه بسیار تند است. عطر و طعم سیگار سبز مقدار قوی‌تری نسبت به سیگار زرد رنگ دارد. سیگار Green طعمی همانند سیگار مارلبرو با طعم نعناعی دارد.

سیگار Kelly

سیگار کلی Kelly نسبت به سایر طعم‌های سیگار هیتس، عطر و طعمی غلیظ دارد. در این سیگار تنباکوهایی نسبتا سنگین و غلیظ و همچنین نت‌های منتول و مرکبات استفاده شده است. شدت و عطر این طعم سیگار نسبت به سیگارهای سبز غلظت بیشتری داشته و برای افرادی که عطر و طعم غلیظ دوست دارند، گزینه مناسبی برای استفاده است.

سیگار Sienna caps

سیگار Sienna caps برگرفته از سری سیگارهای قرمز برند هیتس است. برای تهیه این سیگار از ترکیبات تنباکوی قرمز، انواع نت‌های چوب و چای استفاده شده است. سیگار سیینا کاپس Sienna caps طعمی نعناعی و خنک کننده دارد. این نوع سیگار نعناع گزینه مناسبی برای مصرف افراد علاقه‌مند به مصرف سیگاری با رایحه خنک کننده محسوب می‌شود.

سیگار Turquoise

این نوع سیگار که با نام سیگار فیروزه‌ای شناخته شده است، طعمی ملایم و بسیار سبک دارد. همچنین نت‌های این نوع سیگار، به طعم نعناعی و منتول است. در حالت کلی می‌توان گفت سیگار فیروزه‌ای از شدت و ماندگاری متوسطی برخوردار است. همچنین سیگار فیروزه‌ای معادل سیگار مارلبرو تاچ است و اصلا سنگین نیست.

سیگار Amber

سیگار آمبر Amber یک طعم ملایم به همراه تنباکوی سنگینی دارد. این سیگار نارنجی با داشتن عطری غلیظ، برای افرادی که علاقه‌مند به استعمال سیگار‌هایی با عطر غلیظ و سنگین هستند گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. برای ترکیبات این سیگار از انواع ترکیب نت‌های چوب به همراه آجیل استفاده شده است. این سیگار دارای ترکیبات آجیلی به خصوص فندق بوده و ماندگاری بالایی نسبت به سایر طعم‌های سیگار هیتس دارد. سیگار نارنجی همانند مارلبرو قرمز است.

انواع طمع سیگار هیتس

سیگار Sun Pearl

سیگار هیتس با طعم سان پیرل، طعم و عطری متعادل دارد. برای ترکیبات این سیگار از تنباکوی متعادل و انواع متنوعی از نت‌های گیاهان استفاده شده است. این سیگار طراوت و عطر و همچنین طعم توت فرنگی و توت‌های تابستانی را دارا بوده و برای افرادی که علاقه مند به احساس طراوت تابستانی با توت‌ها و توت فرنگی هستند، این نوع سیگار سان پیرل گزینه مناسبی برای آنها است.

سیگار Fresh Purple

سیگار فریش پرپل از بهترین طعم‌های سیگار هیتس محسوب می‌شود. این نوع طعم سیگار هیتس، تنباکویی متعادل با نت‌های توت‌های وحشی دارد. شدت سیگار فریش پرپل، متوسط بوده و طعمی غلیظ در مقایسه با سایر طعم‌ها دارد. برای افرادی که به مصرف سیگاری با طعم غلیظ و در عین حال خنک کننده علاقه دارند، سیگار Fresh Purple گزینه بسیار مناسبی است.

سیگار Teak

سیگار تیک طعم و عطر غلیظی داشته و برای ترکیبات آن از انواع نت‌های خامه و آجیل استفاده شده است. این سیگار برای افرادی که به سیگار نارنجی هیتس علاقه دارند بسیار مناسب است؛ چراکه عطر و طعمی شبیه به سیگار نارنجی دارد.

سخن پایانی

سیگار هیتس یک نوع سیگار بی‌ضرر برای بدن انسان است؛ زیرا طراحی آن به گونه‌ای بوده که هنگام مصرف آن، گوگردی وارد بدن انسان نشده و تنها نیکوتین مورد نیاز بدن را برطرف می‌کند. این سیگار در انواع و طعم‌های مختلفی به فروش می‌رسد. از انواع طعم‌های این نوع سیگار می‌‌توان به Amber، Yellow، Green، Willow، Tropical Yellow، Balancad Yellow، Sienna، Turquoise و بسیاری از طعم‌های دیگر هیتس اشاره کرد. شما می‌توانید برای تهیه این سیگار به وبسایت کافه پک مراجعه کنید و انواع طعم‌های سیگار بی‌ضرر هیتس را خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید:

سیگار هیتس چیست؟

جدیدترین مقالات
ترک سیگار
تاثیر ترک سیگار بر کیفیت زندگی
دفع نیکوتین از بدن
چند روز بعد از ترک سیگار نیکوتین از بدنمان خارج می‌شود
عوارض ترک سیگار ناگهانی
عوارض ترک سیگار ناگهانی
ایکاس جایگزین سیگار
آیکاس؛ بهترین جایگزین سیگار
تاثیرات سیگار بر کودکان و نوزادان
تاثیرات سیگار بر کودکان و نوزادان
effect-of-smoking-on-skin-and-hair-2-1
۱۰ تاثیر سیگار بر روی پوست و زیبایی
جدیدترین محصولات
1686076450-0
ترا TEREA اروپایی فری‌شاپ لبنان
TEREAMobile
باکس میکس TEREA اروپایی( ده پاکت )
1685207272-0_prev_ui
HEETS اروپایی (انوع طعمها)
obsidian black
قلم تکی آیلوما iluma
iqosilumatereaarmenia
باکس میکس TEREA ارمنی( ده پاکت )
SILVER
ترا TEREA ارمنی (انواع طعمها)

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *